Eenvoudiger tickets indienen en nieuwe features

Release 1.2.20 staat live voor alle testomgevingen met mooie verbeteringen.

Het is nu mogelijk om eenvoudiger tickets, suggesties etc in te dienen bij ons. Klik op de orange supportknop in je eigen omgeving en vul je probleem of vraag in. Vervolgens kun je zelfs nog een screenshot meesturen.
Zodra wij aan de slag gaan met jouw suggestie, vraag of probleem kunnen wij jou nog eenvoudiger op de hoogte stellen.

Verder de volgende verbeteringen:

– Importeren taken en de taken zelf zijn uitgebreid met een koppeling naar medewerker. Dus nu kun je van te voren (optioneel) aangeven die de betreffende taak moet uitvoeren. En kun je nu ook een eindverantwoordelijke (optioneel) koppelen/toewijzen.
– Een dagdeel is een onderdeel van een cursus. Zon dagdeel bevat een of meerdere taken en materialen. Het is nu mogelijk om een dagdeel binnen een cursus/sjabloon te kopieren. Scheelt weer wat extra klikken en werk!
– Een herhaling ingeven gaat nu op basis van aantal maanden. Hierdoor een stuk flexibeler
– De presentielijst is voortaan enkel als PDF te vinden en te printen
– Bij iedere agendapunt (lees cursus) kun je nu een iCal downloaden voor je eigen agenda. Deze importeer je eenvoudig in je outlook, google agenda etc.
– En bij cursist hebben wij het veld geboorteplaats toegevoegd. Dit is onder meer nodig voor certificering en certificaten.

Er komen nog meer verbeteringen aan. Hier gaan wij de komende periode mee aan de slag. Denk hierbij bijvoorbeeld aan:

– Een klantenportal
– Een instructeurportal
– Competenties verwerken
– Offertes maken in Planaday (wat resulteert in een prijsafspraak)

Heb jij nog suggesties? Dien deze dan bij ons in via het supportknopje

Benieuwd of Planaday bij jouw organisatie past?

Plan eenvoudig je cursussen in met locaties, materialen, automatiseringen & taken middels een wizard.

Neem contact op

Deel dit artikel!