Release 1.3 staat live

Deze release geeft veel nieuwe features zoals onder andere (de belangrijkste):

– Templates op een nieuwe en andere manier genereren
– Waardoor u zelf ook uw eigen logo en teksten kunt plaatsen
– Zie ook http://tinyurl.com/lj9xnwa
– Meer communicatie momenten
– Waarbij je nu ook zelf kunt bepalen wanneer wel en niet en wat!
– Het kunnen mailen van een taak naar medewerker
– Templates makkelijker vullen met quickteksten
– Taken een stuk meer uitgebreid (met verantwoordelijke en uitvoerende)
– Aaneensluitend kunnen plannen (bijv. van 09.00 tot 10.00 uur en van 10.00 tot 12.00)
– Adres wordt automatisch aangevuld bij invullen van postcode (op alle plaatsen waar van toepassing)
– Onderdeel van materialen is verbeterd
– Betere waarschuwing indien cursus niet helemaal gevuld of gepland is
– Implementatie van iCal (kunnen importeren naar eigen kalender, Google etc)
– Melding (veiligheid) van eenvoudige wachtwoorden
– Voorbereiding voor klanten- en instructeur portals

Vragen of problemen
Mocht je tijdens het werken of net na deze release problemen tegenkomen, dan kun je dit het beste aanmelden door op ‘support’ te klikken. Wij ontvangen hiervan direct bericht en kunnen dan op gepaste wijze actie ondernemen.

Onze handleiding is helemaal bijgewerkt.

Benieuwd of Planaday bij jouw organisatie past?

Plan eenvoudig je cursussen in met locaties, materialen, automatiseringen & taken middels een wizard.

Neem contact op

Deel dit artikel!