Planaday voor jouw eigen klanten!

Met enige trots presenteren wij onze laatste uitbreiding: het klantenportaal.

Met dit klantenportaal kun jij jouw eigen klanten toegang geven tot enkele zaken in Planaday op een gescheiden omgeving.

Wat kun je ermee doen?

Jouw eigen klanten kunnen zelf bijhouden wie welke cursussen moet volgen (volgens de administratie zoals deze in Planaday staat), hun eigen cursisten inschrijven (uiteraard met toestemming van jou) op de cursussen die jij daarvoor open zet, ze kunnen de gegevens aanvullen van de cursisten maar ook kan je je klanten laten zien welke cursussen jij nog meer aanbiedt! Dat is een extra omzet mogelijkheid!

Je geeft zelf in de cursus software Planaday aan (indien actief) welke contactpersonen mogen inloggen. Uiteraard mogen deze enkel gegevens van hun eigen bedrijf zien.

De mogelijkheden op een rijtje:

  • eigen cursisten en medewerkers inzien
  • details van een cursist inzien
  • cursist inschrijven
  • overzicht van reeds ingeplande cursussen
  • de resultaten van eerder gevolgde cursussen
  • eventuele gedeelte certificaten of andere bestanden

Zijn er kosten aan verbonden?

Afhankelijk van het pakket wat je momenteel hebt zijn er mogelijk kosten verbonden aan het gebruik van de klantenportaal.

Voor meer informatie kan je in het Pakket overzicht kijken, maar ook contact met ons opnemen via support@planaday.nl.

Wil je meer lezen over de klantenportaal, kan dit op onze website op de speciale klantenportaal pagina.

Benieuwd of Planaday bij jouw organisatie past?

Plan eenvoudig je cursussen in met locaties, materialen, automatiseringen & taken middels een wizard.

Neem contact op

Deel dit artikel!