Complete cursusadministratie software voor opleiders

Cursusplanning is makkelijk met de online software van Planaday!

Gratis demo aanvragen
automatisering

Nieuwe automatiseringen actief gemaakt

Het mailen van documenten, bevestigingen en/of certificaten kan naar cursisten, medewerkers, instructeurs of iedereen worden gestuurd. Dit kan per automatisering anders zijn. Lees hiervoor goed de handleiding, hieronder. LET OP! Sommige automatiseringen kijken naar de status van een cursus/dagdeel. Zie ook deze handleiding

14 juli, 2023
releasekalendar

Release 202306.2.0

Nieuw Nieuwe automatisering, mail versturen, zie hier Verbeteringen Bij uitzetten van een bepaalde E-learning ook lopende nazien Extra velden kunnen toevoegen aan portalen op bepaalde schermen Vertaalbaar maken Aangeleverde certificaten niet meer kunnen aanpassen / overschrijven met ander bestand Melding als factuur bijna niet meer te uploaden is in dashboard Automatisering om ‘document x’ te […]

29 juni, 2023
releasekalendar

Release 202306.1.0

Verbeteringen Melding als cursist onverhoopt niet ingeschreven kon worden op E-learning Taak aanmaken als webhook resultaat andere persoonsgegevens hebben (iets met controleren) Gebruiker kun je inactief maken inclusief toegang tot klantenportaal met reden Nieuw Communicatie ‘data’ in files (bestanden) ipv in de database Voorbereidingen Handtekening kunnen zetten (iPad etc) voor instructeursportaal (versie 2.0) NiBHV koppeling […]

13 juni, 2023
releasekalendar

Release 202306.0.0

Verbeteringen Opmerkingen worden ook opgeslagen in notities bij bewerken ipv enkel bij nieuwe cursisten Bij aanmaken van een vrij veld moet er ook tenminste één sectie aanwezig zijn hiervoor (placeholder) Mail naar groepen naar achtergrond process Meer data (informatie) kunnen tonen voor gevolgde cursussen

5 juni, 2023
releasekalendar

Release 202305.1.1

Nieuw Dashboard toegevoegd met aantal cursisten van max en aantal achtergrond processen Verbeteringen Enkele schrijffouten aangepast Selectie ingeplande cursussen in portalen verbeterd Voorbereidingen Voorbereiding op portalen 2.0 (mobile first)

31 mei, 2023
Nieuws

Wet digitale toegankelijkheid voor onze portalen

Wij leveren diversen portalen voor opleiders en klanten die wij bedienen. Denk hierbij aan een klanten- of een cursistenportaal. Door de invoering van de Wet Digitale Toegankelijkheid, hebben we besloten om de toegankelijkheid van onze digitale portalen (cursisten-, klanten & instructeursportalen) te verbeteren. Deze wet, die tot doel heeft om gelijke toegang tot informatie en […]

22 mei, 2023
releasekalendar

Release 202305.1.0

Verbeteringen Extra velden zijn vertaalbaar voor de portalen Extra voorwaarden (optioneel) toegevoegd bij automatiseren bij versturen van communicatie aan cursisten Indien dit eerste dagdeel van cursist voor deze cursus is Bugfixes Bij versturen van communicatie werden niet altijd alle velden getoond Soms werden taken bij bedrijven niet getoond

19 mei, 2023
releasekalendar

Release 202305.0.3

Verbeteringen Het is nu mogelijk om aan te geven waar de ‘niet verwerkbare’ berichten van aNewSpring naar toe gemail worden standaard was dit het email adres van het bedrijf beheer > instellingen > E-learning > Comunicatie & veiligheid Bugfixes Bij inplannen van cursisten wordt onterecht debug van communicatie getoond

15 mei, 2023
releasekalendar

Release 202305.0.2

Verbeteringen In portalen zie je nu enkel de dagdelen waarop je bent ingepland als cursist Factuur voor particulieren kun je nu ook uploaden in je boekhouding Bij uitplannen van instructeur ook data van dagdelen beschikbaar in communicatie Bugfixes Soms kreeg je een 500 (internal server error) bij toevoegen van medewerkers in klantenportaal

10 mei, 2023