Support en handleiding verbeterd

Deze keer geen nieuws over verbeteringen aan de applicatie maar nieuws van onze support afdeling!

Handleiding herzien en uitgebreid

We hebben onze handleiding volledig herzien en toegevoegd aan ons support/ticket systeem. Hierdoor kunnen wij door middel van een zoekfunctie door de handleidingen, al in de applicatie hulp en ondersteuning bieden bij het aanmaken van een support ticket. De Support! knop is te vinden bovenaan ieder scherm in je eigen Planaday omgeving.

Via onze website heb je altijd toegang tot de handleiding door te kiezen voor “Handleiding”.

Vragen en tickets

Tijdens het invullen van het onderwerp wordt er meteen gezocht naar relevante artikelen in onze handleiding.

Na het lezen van een artikel geen antwoord op je vraag gevonden? Aan de rechterkant zijn gerelateerde artikelen te vinden. Kom je er echt niet uit mag je natuurlijk altijd een support ticket aanmaken, dan zullen wij je vraag zo goed mogelijk proberen te antwoorden.

Volledige handleiding

Onze volledige handleiding kun je vinden op https://planaday.freshdesk.com of door te klikken op Handleiding op onze website.

Feedback op onze handleiding.

Heb je feedback op een artikel in onze handleiding of vind je een artikel niet volledig? Dan kun je onderaan ieder artikel klikken dat je niet tevreden bent. Hierna kun je de reden aangeven waarom je het er niet mee eens bent. Wij zullen deze allemaal meenemen.

Status tickets

Wist je al dat je ook via onze support-portal al je gesloten en open tickets nog kunt inzien? En niet enkel de tickets van jezelf, maar ook van je collegas (dus van het gehele bedrijf).

Ga ook hiervoor naar https://planaday.freshdesk.com en login. Letop: dit zijn andere logingegevens dan je Planaday omgeving. Indien nodig, kun je altijd je wachtwoord zelf resetten.

Chat

Momenteel zijn wij aan het testen met chatten op onze website. Binnenkort zullen wij ook een bepaalde periode dit als test doen in de applicatie zelf. Op basis van de resultaten zullen wij dit definitief doorvoeren, waardoor je als gebruiker in Planaday makkelijk en snel je vragen kunt stellen.

Benieuwd of Planaday bij jouw organisatie past?

Plan eenvoudig je cursussen in met locaties, materialen, automatiseringen & taken middels een wizard.

Neem contact op

Deel dit artikel!